goktug1360 Kızlar 17 gün oldu gelen giden yok bugün de test yaptım negatif 3 4 tane daha yapmistim yine cikmadi hamile olma ihtimalim varmi acaba
dilos6 goktug1360 emziriyorsan normal, onun dışında küçük bir kistt olmuş olabilir, adetle beraber dökülür ağrı sızı olmaz, korunmuyorsan gebelik şüphen de varsa kan ver bence
Zeyna0601 goktug1360 kan da çıkar eğer varsa baya geçmiş üstünden sabah kalktığınızda etken gebelik testi deneyin birde
zerda_arven goktug1360 benimde 5 gün gecikmisti geçen ay mevsim gecikmelerinden oluyor merak etme olursun
atlaskoo goktug1360 Benim de 11 gün geçti 1 kere erken gebelik testi yaptım negatif çıktı yarın sabah yine yapacağım
birazquality goktug1360 17 gün geçmiş bence hamilelik olsa idrarda çıkardı diye düşünüyorum bi de üç dört tane yapmışsın yine de tam anlamıyla emin olmak için kan versen iyi olur 🥲