serendipity16 7 aylık olana kadar kızım park yatağında yatıyordu, 7.ayına girdiğinde 15 günlüğüne şehir dışına çıktık ve o süreçte yanımda uyudu, döndüğümüzde park yatağına asla yatmadı uyudu diye ne zaman yatırsam çığlık kıyamet uyandı. O gün bugündür eşimle ortamızda uyuyor şu an 10 ay 23 günlük. İstesem de rahat uyuyamıyorum sürekli biz uyurken yataktan düşer mi korkusu var derin uyku uyuyamaz oldum. Bu saatten sonra yatakları nasıl ayıracağız hiç bilmiyorum 🤷♀️