Merhaba hanımlar,
Öncelikle alttaki yorumlara tek tek dönemeyebiliyorum bazen, malum bebişlerden biliyorsunuz 😂
Şimdi kendi durumumdan bahsedeyim ki merak edenlere de faydam olsun istedim. Maalesef emzirmiyorum, sütüm olmadığı için öncelikle bunu belirteyim yani emziren anneler için önerilir mi önerilmez mi onu bilemem.
Oldum olası zayıf bir insandım, 55 kilo civarında hamile kaldım ve en son tartıldıgımda 73ü görmüştüm doğuma da o civarda gittim diye düşünüyorum. 2.5 ay önce doğum yaptım, doğumdan çıktıktan 2 gün sonra 64’e inmiştim. Sonrasında 1 kilo eksilmedi hatta bazen 66lara bile çıktım. Bu beni psikolojik olarak etkilemehe başlamıştı ve alışkın olmadığım bir kiloda olduğumdan aynaya bakıp çok üzülüyordum. Evet daha çok erken ileride verirdin falan diyebilirsiniz ama gördüm ki iştahım çok açılmış yani yemek yerken eşim yiyor doyuyor ben daha doymamışım kalanları yiyorum, yarım ekmek yiyorum falan anca doyuyorum. Baktım bu böyle olmayacak, hem emzirirken verirsin derler. Eee emzirmiyorum da, bu kilo da bana yapışmasın istedim. Diyet yapayım dedim nefsime hakim olamadım, sabah başladığımı akşam bozdum, bir gram eksilmedi. En son mide balonuna karar verdim. Annem daha önce yaptırmıştı ve 82 kilodan 55 kiloya düşmüştü 1 sene içinde. Ben de dedim benim 10 kilom var vermek istediğim sık dişini.
Yer ismi vermek yasal değil ama anneme daha önce yapan hekime gittim, biraz indirimli olabilir 25.000 tl’ye yaptırdım. 5 dakikalık bir anestezi veriyorlar, uyandığınızda midenizde balon olmuş oluyor, kalkıp gidiyorsunuz yatış falan yok. İlk 3 gün serum alıyorsunuz peyderpey doktorunuzun reçete ettiği ilaçları, daha hızlı etki etmesi için. Yalan söylemeyeyim ilk 3-4 gün anam ağladı. O mide kramplarını anlatamam of çok fenaydı, bir lokma su içemez haldeydim, cunku mide yabancı bir cisim olduğundan öğütmeye çalışıyor. Sonra sonra alışıyormuş. Dün ve bugün daha iyiyim, çorba içiyorum, başka şeyi canım çekmiyor zaten. Öldüm öldüm dirildim diyemem yani sezaryen ağrısıyla falan karşılaştırılamaz onun yanında çok hafif ama mide krampları mide burulmaları çok zor gerçekten. Ama kendi kendime azim ettiğim için sabretmeye çalıştım. Bu satırları yazarken de ara ara vuruyor ama hem biraz azaldı hem de alıştım. 1 hafta sonra tamamen daha iyi olacağıma inanıyorum. 61 kiloyu gördüm az önce tartıldım, belki sabah daha az çıkar bilemiyorum.
Diyeceksinizdir, bu kadar gün aç kalsan zaten verirdin ama sorun şu ki kalamıyordum kendi rızamla asıl sorun burdaydı, bu yedirmediğinden yiyemedim yani :)
İlk deneyimlerim bu şekilde şimdilik, yine arada güncellerim, herkesin ağrı ve acı eşiği farklıdır tabi bu benim kendi yaşadıklarım.
- Asla tıbbi bir tavsiye içermez. *