aysendogany Bebeğim 2 aralıkta 1 yaşına girecek doğum günü partisi için kendim browni kurabiye tuzlu kurabiye yapıcam ama davetlimiz biraz fazla olacak kolay ve lezzetli tarifler önerir misinizzzzz❤️
Benkadinimdemiii aysendogany Sarma tabi biraz zahmetli olur ama güzel olur😀 saçaklı poğaça muffin browni yapacakmışsınız gerçi ıslak kakaolu kurabiye ya da damla çikolatalı kurabiye
Snp57asel aysendogany Rus salatası yapabilirsiniz lahana sarma veya varsa üzüm yaprak sarma küçük lokmalik poğaça olabilir
Tatlican aysendogany Annen ablan veya gorumcen filan varsa onalarda birer cesit yapsin canm hepsini kendin yapma bence
defnemiraybebek aysendogany ben 4 çeşit poğaça börek Mercimek köftesi Şalgamlı bulgur salatası Bir de pasta vardı
Zeyna0601 aysendogany benim doğum günü menümde gül böreği, tiramisu, çiğ köfte, ekler, mini çoklatalı kekler, patates salatası, kaşarlı börek, kabak tatlısı vardı