bebisimwe benimki de 7 aylık. mama ve meme şeklinde ilerledik hep. Ama biberonu hiç bırakamadık. Ek gıdaya da başladık. Hala da sütüm var ama az tabi emmediği için. Emse dolacak çünkü göğsüm sütten sızlıyor resmen. Ama yok emmiyor. sanki ağzına mememi değilde biber sürüyorum gibi kafayı çeviriyor. Ne yapsam olmadı. Uyurken vermeye çalıştım yok. Açken denedim yok. Sütümü sürdüm dudağına yok. Valla olmuyor ben de çözüm bulamadım. Sütüm kesilse bu kadar üzülmez bitti derdim. Ama hala olan şeyi bir damlada olsa verememek.. Çözüm bulan varsa yazsın valla