Genelleme yapmıyorum elbette ama bizim buradaki hastanenin aciline düşmeye görün
Kızımın kuru öksürüğü vardı Bi gece de hiriltiya döndü o sabah anladım zor nefes alıyor ventolin verdim tabi cocuk doktorumuza yazdım önce ver havayı acile götür dedi yani göğsü cır cır ötüyor bir güzel gittik acile üstün körü dinledi ağzına baktı onada kızım ağzını açmadı zar zor dişinin arasından bakabildi ciğerleri temiz dedi boğazı kızarmış dedi antibiyotik verdi yolladı o geceyi sabah ettim cocuk ıh ıh diye nefes alıyor sabahta kalktık kucağımda baygınlık geçirdi pespembe oldu yanakları direk hava verdim yine rahatladı aldım cocuk doktoruna götürdüm çocuğun ciğerleri dolu çok sıkışmış dedi Yatış istedi yani anlayabilmesi için illa cocuk doktorumu olması lazım yani dışarıdan bir başkası bile anlardı hiriltisini cimerede yazdım aradim kendisini ama bulamadım acil diye acile gidiyoruz birde çocuğumu öyle görmenin paniği yetti zaten bana
Her acile gidişimde korkar oldum hala kendime gelemedim içimi dökmek istedim öyle