kubrabrk Oğlumda gelişim geriliği var 2 yaş 9 aylık 12 kg 90 cm tahlilleri çıkmış e nabızdan ama nir çogu kötü çok endişeliyim anlayan varsa lütfen bakabilir mi 🙏
mihra2024 kubrabrk benim kızımda 2 yaş 9 aylık 12.800 gram 88 cm kilosu biraz az ama boya veriyor doktor dedi gelişim geriliği demedi
Sedaalya kubrabrk bu arada kızımda 2 yaş 9 aylık. Boyu 90 kilosu 12 falan evet kilo biraz geride ama çokda korkulucak seviyede değil yani.
asyanm kubrabrk gayet normal hangi doktorsa başka bir doktora da götürün gelişim geriliği demek saçma olmuş iştahsız çoğu çocuğun kilosu bu aylarda bu kiloda ki benim kızın da öyle. Sonuçlarınıza bakınca demiri düşük onun için de demir ilacı verilir d vitamini ilacı o iştahı da normale getirir inşallah. Başka da sorun görünmüyor.
kubrabrk mihra2024 bilmiyorum bana öyle dedi doktor anne bana olarak iriyiz ona bakarak söyledi sanırım
kubrabrk Kreatinin sonuç 0,25 Ferritin sonuç 8 25-hidroksi vitamin D sonuç 7 Tam kan sayımı hemogram WBC 4,3 NE# 1,4 NE% 33,6 LY% 57,8 EO# 0 BA# 0 A normal çıkan sonuçlar bunlar endişelenmem gerekn bişey varmı?
asyanm kubrabrk yakın zamanda enfeksiyon virüs tarzı bir şey oldusa alttaki değerler değişiklik gösterebiliyor
Sedaalya kubrabrk yani bu bıya ve kiloya gelişimi geri demek bana doğru gelmedi. Persentilde %15 lerde evet ama gerilik demesi için %3 lük dilimde olması gerekir. Oda 10 kilo falan oluyor
Sanemim kubrabrk canım benim kızım 4 yaşında 13 kilo şimdiye kadar bana gelisim geriliği falan diyen olmadi bende sıkıntı yapmadım her çocuk bir olmaz ki yetişkin insan bile öyle çoğu 90 kilo çoğu 50 60 aynı yaşta. sağlık sıkıntısı yoksa hiç endilenemene bile gerek yok
iremnazshn kubrabrk benim oğlum 28 aylık 11,5 kilo nasıl gelişim geriliği dediler kötü değil ki zayıf sadece
kubrabrk iremnazshn malesef sağlık sistemi burda çok kötü doktorun başı kalabalık tı galıba özele götürmem gerek burada devlet hastanesi cok sıkıntılı apandisit patladı benım eve agrı kesıcı yapıp gönderdiler dayanamayıp ozel hastaneye gıtmesem belkı olucektım acıl amleıyata alındım malesef boyle
Prenses_annesi22 kubrabrk bizede 2yasnda gelısım gerılıgı dedı doktoe özel mamalar verdı kullandk bıraz sonra ıcmedı kızım doktor baktı hersy temız dedı aılesel faktör bn dedım evet ben sıze soyledım kızım hıperaktıf gıbı durmuyor yerınde dedım bn mınyonum 40kg bılfm bılelı 33 yasındaym ee kızımda bana cekmıs dedım zayıf yanı 9kg 2 senedır 4yasında suan da 11kg yenı oldu 92cm falan boyuda yanı sağlıgı yerınde olsun kg boyu onemlı degl napım yanı oyuzden sıkıntı yapmayın degerlerı düşükse ılac ıle duzelır