Kakasını haftada bir yapıyor başlarda kafama takiyordum ama katı olmadığı için sorun değilmiş günde 4,5 kez cisli bez değiştiriyorum 4, ayına kadar iyi emdi sonra dediğiniz gibi etrafa bakmaktan ememedi ama mama da istemiyor doktor ver dedi zayifmis biraz tattirirmlara başladım yavaştan yoğurt ve muz püresi de verdim ama kedi gibi biraz kaşığı yalıyor sonra açmıyor 😂 Ey Allah'ım öyle yani her bebisin bı güzelliği ve zor tarafı var rabbim sağlık versin