Oğlum bugün tam 2 yaşında oldu. Erken konuşan bir bebekti. Bu hafta her şeye hayır diyor ama inanılmaz derecede ya bunalmaya başladım🥹 mesela yatağına yatırdım uyuması için direkt hayır bu yastığı istemiyorum, hayır bu ninni güzel değil, Hayır hayır bu uyku tulumunu değil arabalıyı giycem. Gün içerisinde ise hayır ben 2 yaşında değilim 1.5 yaşındayım. Hayır altımı değiştirmeyelim. Falan örnekleri çoğaltabilirim. Gerçekten artık nasıl cevap vereceğimi şaşırdım. 2 yaşındaki bebeyle sözlü münakaşa yaşıyoruz ya sinirlerim bozuldu😂 bu durum ne zaman sona erer? Ve ben nasıl tepki vermeliyim? Tecrübeli anneler yardım edin lütfen 🥹