Oğlum günlerdir huzursuz, bugün yandaki dişlerine bakayım dedim damakları kabarmış hatta bir tarafında (şişliğin ucunda) nokta şeklinde morluk-siyahlık gibi bir şey var, açtırmıyor bile ağzını çok ağlıyor dünden beri, bu neden olur acaba?😭 1 yaşında bu arada