bhrbrc ysmnabd Benim bebeğiminde 4 ay aşısında aşı vurulan yer şişmişti. Bacağını oynatabiliyorsa bi sıkıntı yok alkollü pamukla tahriş etmeden ovalayın demişti 2 günde indi. Ama huysuzluğu bacağını oynatmaması olursa gel dedi. Çok şükür geçti sizinki de geçer inşallah.
bercinoksas Sadece aşı yapılan bölge nohut tanesi gibi şiştiyse normal , buz tutabilirsiniz geçmiş olsun
bercinoksas ysmnabd buz tutun ve eğer ciddi ağrısı olduğunu düşünürseniz uyumazsa o zaman doktora götürebilirsiniz,genelde normaldir korkmayın
ysmnabd Ya şu modaratörler etiketi değiştiriyorlar. Sonra postumuz öne çıkmıyor niye karışıyorsunuz sğlıkla ilgili soru işte offf
Semaipekberber Şişlik kızarıklık normal 3 gün. Soğuk uygulama kolonyalı pansuman vs yapın takip edin endişelenmeyin
ysmnabd yenianne01 bebeğim uyuyor şuan yarına kadar inmezse yarın atayım şimdi uyudu daha 😑 aşı maf etti yavrumu