Minikprenses_1 23 gram çok az canım sen mamaya başla. Bende sütümü sağınca 30 cc cıkıyo en fazla. Ama biyerde okumuştum sütünü sürekli sağarsan makineyle öyle artar ama bebeğin emdiği daha fazladır. Makineye alışkın olmayan göğüsten çok süt çıkmaz. Ama dediğim gibi bu bebeğin emdiği sütle alakalı değil. Bebek emiyordur baya. Süt yapan şeyler ye iç. İncir hurma ceviz tahin helvası ye bol bol. Bide malt içecek var e bebekte. Humananın çayını iç . Ben bunları yapıyorum. Benim bebeğim ilk ay 1 kilo aldı. Sonra iki haftada 300 gram aldı.