@use1234 künyeyi eşimin babannesi aldı 1 yaş doğum gününde o zamandır takıyor ama bı kaç kere çıkmış kopmamış normal çıkmış o yüzden bı ara takmadım ama babanne ara ara sorunca takmaya başladım şimdilik sıkıntı yok ama 4 aylıkken kehribar kolye taktım şuan 2 yaşında hâlâ boynunda hiç çıkmadı rahatsız da etmiyor