Kızım 3 yaşında hasta balgamlı öksürüğü var sanki daha çok artıyor gün geçtikçe antibiyotik kullanıyor ama faydası yok gibi iburamin yazdı doktor onu verince çok terliyor terleyince daha çok öksürüyor bir yerde gördüm iburamin tam bir zehir diye doğrumu