Esramrt0 Kızlar doğum yapalı 17 ayı geçti. 40 ım çıkar çıkmaz adet görmeye başladım ama aşırı düzensiz ve çok sancılı geçiyor. 10 günü buluyor neredeyse bitmesi benim gibi olan var mı aranızda ne zaman düzene girer? (Doktora da gitmiştim bi sıkıntı yok dedi)