Ya kızlar bısey merak ediyorum eltım perşembe gunu hastaneye gıtmıs kanamam var o yüzden gittim dedı. Çocuk istiyorlardı bu arada , gitmeden önce kanamam oldu parça parça bıseyler geldi dedi doktora sorduğumda hamıleymıssın ama düşürmüşsün dedi , benim merak ettıgım yanı kürtaj olayı olmuyor muydu ? Ona sorduğumda hayır sadece ılac vermiş onuda almadım dedi ve bu arada düşük olunca kanamayla bıtıyor mu bu düşük olayı çok merak ettim. Yanı ben bılmedıgım ıcın tuhaf geldi , aydınlatır mısınız rica etsem, Eltim diyorum ama eslerımız kuzen ,elti diyoruz bırbırımıze.