gulse23 4 çoçuğum şuan 18 aylığa doğru gidiyor televizyon bizim evde yok hiç almadım canım evlenirken eşimde bende sevmiyoruz bu yüzden televizyon yok büyük çoçuklarımda 13,11,9 yaşında en küçüğüm şanslı sürekli aktif olarak büyük çoçuklarımla oynuyor ,telefon var ondanda çoçuk şarkıları dinletiyor izlemiyor küçüğüm konuşmasıda şuana kadar her kelimeyi tekrar etmeye çalışıyor evimizde kalabalık olduğu için daha yoğun tekrar etmeye çalışıyor ama ciddi anlamlı kelimesi mama,meme,bu (su demek)baba,gel,ver,git bu tarz cümleler ilk çoçukta bunlar olmuyadabiliyor çünkü evde sadece kendi ve anne olduğu için