merhabalar bebeğim bu sabah ateşle uyandı kuru kuru da öksürük mevcuttu çok sık olmamakla birlikte öksürüyordu ilk 38 ölçtüm sonra hızlı denilebilecek şekilde düştü üstünü soyunca falan doktora götürdük herşeyi temiz sadece burnu dolu dedi doktor üst solunum yolu olabilir demişti dolven calpol dönüşümlü gidiyoruz ara ara yine ateşi çıkıyor geri iniyor tamamen nasıl geçiririz neler yaparız deneyimli anneler bir öneride bulunursanız çok sevinirim napacağımı şaşırdım