Bebeğim 3 aylık doğduğundan belli hep emmede sıkıntı yaşadık sürekli meme reddimiz oluyor biberonda kabul etmiyor artık çok yoruldum. Bebekler annenin memesinde mutlu olur sakinleşir diyorlar ama benim bebeğim hep ağlıyor hiç mutlu olmuyor. Çok acıkmadığı sürece emmek istemiyor bu beni çok üzüyor kendimi kötü hissediyorum hep ağliyorum depresyona giriyorum