merhaba kızlar 9.5 ay önce doğum yaptım ve hormonlardan dolayı yüzümde ara ara minik sivilceler cıkıp geçiyor fakat izleri kızarıklıklar gitmiyor gerçekten cok sinir olmaya canım sıkılmaya başladı emzirdigim için ağır kremlerde kullanamıyorum.
Tretin kullanmıştım deri soydurup kuruttu
Bha aha serumlarıda kullandım
La roche posay kremde kullandım temizleme jeli maskesi vs heeşeyi düzenli kullanıyorum. Varmı önerebileceğiniz onarıcı krem??