Kızlar niyetim başka çocuklarla vs kıyaslamak değil gerçekten merak ettiğim bir şey sormak istiyorum size.
Bebeğim bi kaç gün sonra tam 13 aylık olucak ve gün içerisinde renkler kitabı var onları sürekli gösterip hangi renk olduğunu söylüyorum ve bi kaç gündür “Sarı,Mavi,Pembe” vs gibi kitap da olan tüm renkleri söyleyip bana göstermesini istiyorum ve gerçekten gösteriyor doğru rengi bunu bilinçli olarak mı yapıyo yoksa oyun niyetine göster dedim diye mi gösteriyor anlamadım “çok nadir de olsa bazen yanlışı gösteriyor bi kaç kere felan oldu bu” bu aylarda bilir mi yani sorum size bu