2ay 23 günlük bebegim kızlar en son tartildigi zamandan bu yana günde 23 gr almış..
Kakasini 4 5 gün sonra yapıyor sizce kilo alımı az mi hemşire mamaya da başlayabilirsin dedi.. Ama ilk ay iyi kilo aldığı için genel olarak bakınca kilosu boyu maşallah iyi.
Kafam çok karisik meme reddi var uyutup öyle emziriyorum bana bir fikir verin :(