papatya0909 eşim olmuştu uyuşturuyorlar normalde ama eşim ben hissetim diyor hatta gene taş var böbreği taş üretiyor ama korkuyor hastaneye gitmeye ya uyutacaklar öyle yaptırırım diyor yada acısını çekecem diyor tabi gürümcem de zamanında oldu ama o hissetmemişti enfeksiyon yoksa hissedilmez zaten enfeksiyondan dolayı bazı insanlar hissediyor onun dışında eşim hemen normal hayatına döndü ilk an biraz yanma oluyormuş sonra geçiyor