Kızım 4 yaşında,10 kasımda Atatürkü ve onun ölümünü öğrendi o günden beri ölümden korkuyor.keşke ölüm olmasaydı değil mi anne diyor.ne zaman öleceğiz falan diye soruyor çok var mı ölüme daha diyor..ne cevaplar vereceğimi şaşırıyorum.bu konuda bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi