40 günlük bebeğim var gaz sorunumuz vardı fakat gazını çıkarınca geçiyordu rahat bir uyku uyuyordu. Dünden beri uykusundan bir şey uyandırıyor ıkınıyor bacaklarını itiyor kıvranıyor beşikte yavrum sancı giriyor gibi sanki. Ağlarken krize girecekmiş gibi oluyor. Emzirirken de aynı şekilde aç aslında tam o esnada emerken bişey oluyor memeyi itiyor ayaklarıyla itiyor kendini karnını kıvrandırıyor böyle ne olabilir başka acaba?