Mira35- Bebeğim normalde hiç ağlamazdı çok uslu bi bebekti 2 gündür bütün gün ağlıyor kucak istiyo emmek istiyo bugün 32 günlük olduk neden acaba gaz olduğunu düşünmüyorum 😭😫
Ikrazumra19 Mira35- gazi vardir ve huy degisitir bir saatti bir saatini tutmaz seni ister kokunu gogsunu cok normal canim yprucu ama zamanla gecer
yasmina Mira35- bir ara biz de öyleydik oturunca ağıyordu sadece ayakta sakinleşiyordu. Geçici bi durum sabredin 👍🏻