annekadin21 Bebeğim.6aylik 10 gündür falan su veriyorum. Mamajoo suluk ile verdm genzine kaçtı. 360 dönen alistirma.bardagi ile verdim gene su kaçtı korkuyorum su vermeye. Önerisi olan varmi
elisa2705 annekadin21 Munchkin deneyin bende 2 3 tane değiştirdim en iyiisi bu cıktı hem hic damlatmıyor hem genzine kacmıyor