maybeybi 
2017 yılında evlendiğimizde almıştık bunu, kullanmadığımız odada duruyordu. Şimdi orası kızımızın odası oldu. Bu divan açılınca çok büyük yatak oluyor. Bazı geceler ben, eşim, kızım, köpeğim hep beraber çok rahat yatıyoruz bunda shshsh. Kızım bir yaşında şimdi, hala beşiğinde uyuyor ama zamanı gelince buna geçecek🩷