MayaliHamur Arkadaşlar bebeğinizin göbek bağı ne zaman düştü ve bakım yaptınız mı yaptıysanız ne ile yaptınız?
Azraada58 MayaliHamur 6 gününde düşmüştü doktor ilac yazmıştı fısfıs sıkıp icindeki mendille siliyoduk canım
pogacayanaginannesi MayaliHamur 6 günlükken düştü herhangi bir bakım yapma ihtiyacı olmadı üç günlükken duş aldırdım duştan sonra güzelce kuruladim sadece şuan siyah bir kabuk gibi bişey var oda düşmek üzere
ozr42 MayaliHamur 5 günlükken düştü herhangi bi bakım yapmadım sadece bezlerken felan dikkat ettim. Banyoyuda göbeği düşünce yaptım.
minikannsi MayaliHamur 6. Günün sabahı düştü, ve bize doktor besvita diye temizleyici aldırdı ilk bı kaç gün baya kullandım düştükten sonrada kullandım iki hafta sonunda biraktm iyi bı şey