evininannesi Annelerim kızım iki yaşına girecek artık boyu yetiyor ışığı kapatıp açmaya ve oyun haline getirmiş ne yapsak baş edemiyoruz bildiğiniz yapabileceğim bir şey var mıdır?
momm2710 evininannesi valla benim oğlumda yapıyor aynısını yapma diyorum durmuyor yine indiriyorum bende koltuğun üstüne çıkıp oynuyor 😂😂
eflin_bebe evininannesi ışık aşağıdan kaç cm ki boyu yetişiyor kızım 3 yaşına girecek eli yetişmiyor anca bi sandalye gbi bişey çıksa
KLORAK evininannesi bunun çaresi yok sanki ahahaha benim ki de aççtımmmmmm kapatttııııııım diyip 30 dakika oynuyor 🥲 biz bide her seferinde cevap vermek zorundayız valla evde su tüketimi çogaldı dilimizde tüğ bitti 😂
evininannesi KLORAK bazı odaların lambalarını çıkardım açıp kapatmayınca oynamayı bıraktı ama oturduğumuz oda ve koridoru sürekli açıp ışık açıldı diyor 😅
KLORAK evininannesi bende salonla yatak odasını iptal ettim ama evet illa buluyor ya da Edison ampülü bulmadan önce ki gibi mum ışığında yaşayacağız ajajajah 😂 en etkili çözüm
Hcccrn Bizde aynı durumdayız 2 yaş bebekleri büyüdüklerini ilan ediyor . Aferin annecim ışığımız bozulur yapabildiğini gördüm şimdi oyun zamanı deyip oynamaya götürüyorum asla yapma demeyinn hepimize sabır diliyorum