Bebeğim 9 aylık sabah 4 gibi uyuyor 10 da kalkiyor ve bütün gün gözlerini ovuşturuyor ne gece ne gündüz uyutabiliyorum.Uykuya direniyor hal böyle olunca ek gıdayıda verimli şekilde yiyemiyor.Milupanin ve mamselin uyku çayını denedim ama pek etki etmedi.Uykusunu alamadiği için hep keyifsiz ,yediremiyorumda 9 aylık 7.300 kg uyumadıği icin çözüm ariyorum bi dr atarax şurup önerdi kullanmaya içim elvermedi 😔allah bizim gibi uykusuz bebişlerin gozune bol bol uyku nasip etsin ins🙏