ilknurcelik Bebeğim ilk 4 ay çok güzel emdi maşallah çokta güzel kilo aldı sonra ne olduysa meme reddi başladı sabır sabıru uyuttum emzirdim ama hep kusuyor hemde fışkırtarak bu süreçte kilo alımıda çok yavaşladı mama veriyorum kusmuyor ama kaşık mamasıyla karıştırım muhallebi şekilde hiç kusmuyor. Süt sıvı olduğu için mi kusuyor yada niye emmek istemiyor off çıldırmak üzereyim sağıyorum sütü rengi kokusu normal gözüküyor ama sıkıntı olup olmadığınu nasıl anlarım 😭😭😭😭
Lesya ilknurcelik 3 ve 4 aylik bebeklerde oluyor meme reddi herşey ilgisini dikkatini cekip o anda emmeyi birakabiliyor merak etme ilerleyen günlerde bu geciyor
MTkutay ilknurcelik anne sütü bozulmaz pis olmaz canım sabırla emzir usuttugu için kusuyor olabilir bu kusma oncedende vardıysa refludur yeni basladiysa usutuyorsunuzdur büyük ihtiml
UmayNil ilknurcelik bu söylediğiniz aylarda oluyor meme reddi, çocuk aç kaldı diye çıldırasım geliyordu zorluyordum almıyordu, Dr ısrar etmememi olağan bir süreç olduğunu ve düzeleceğini söyledi ki öyle de oldu
MTkutay ilknurcelik benimki de öyle canım daha 4 gündür ek gıdaya başladık bu zamana kadar sadece anne sütü aldı hemen kusuyordu yani ben sinirden ağlıyordum artık o kustukca ek gıdayi kusmuyor sütümü kusuyor ama benimde öyle ilk başlarda bana senin sütün bu çocuğu hasta ediyor dedi kaynanam bogacaktim onu o psikolojiyle