Hiilyuss evet bencede tok tutuyor ve kolay sindirimi var biz ilk bailadığımız zamanlar kolikti kabızlığı falan vardı ama kolik bitince kabızığı da kesildi mama kabız yapmıyor kızım da severek içiyor keşke daha büyük boyutları olsa böyle durmadan çabucak bitiyor kilo alımına gelirsek kızımın kilosu gayet yerinde benimki zayıf boya gidiyor kilosu normal ama şişman tombik bi bebek değil ve mama şişirmiyor yani bu güzel bişey sağlıksız boş kilo almıyor biz aynı mamadan devam ediyoruz hala