2 aylık erkek bebeğim var ikizi kız bebeğimde çok uyuyor aksine gece yada gündüz elleri ile kendini uyandırıyor ve biraz rahat olmayı seven bir bebek kundak yaptık basıyor çığlığı o zamanda gece hep ayaktayım uykuya dalamıyor kendini uyandırdığı için bu durumu yaşayan varmı ?birde kapı açılsa ağlayarak uyanıyor nasıl uyutsak bilemedik artık gaz sancısı bile olsa avaz avaz ağlıyor :(