Doğum yapalı üç sene oluyor ama geçmeyen karın ağrın var sanki karnımın içi yırtılıyor gibi Bağırsaklarımı karnım mı anlayamıyorum doktora gittim ultrasonda bir şey çıkmamıştı sadece böbrek taşım vardı onu sorun etmedi
Çok şiddetli karın ağrılarım oluyor hemen hemen her gün oluyor sezaryen doğum yapmıştım ondan sonra oldu var mı bu durumu yaşayan