Kızlar merhaba ben tesettürlü bi bayanım ama saçlarımda boya falan çok severim normalde senede bi defa boyarım ama saçım aşırı ince kısa ip ince yani röfle yapmak çok istiyorum hiç ama hiç yapmadım hayatımda kuaförle konuştum kuaför dedi olur kaldırırsın ama eltim diyor saç Mac kalmaz asla sakın deneme diyor şaştım kaldım ama gerçekten saçım çok az yok gibi