tazeanneci nazlicananinannesi evet sarilik olma ihtimali yüksek acıkınca uyanıyor mu ya da size tepki veriyor mu uyandirinca
ikoliii nazlicananinannesi benim oğlumda asla uyanmıyordu yani hiç uyanmıyordu bildiğin. Ağlıyordum sarılık olacak diye ne yaparsam yapayım uyanmıyordu ağlatıyordum o derece yine uyuyordu emziremiyordum. İlk günler iki saatte bir mutlaka beslemelisiniz. Sarılığı önlemek için
ars9824 nazlicananinannesi benim bebeğimde ilk 3-4 gün öyleydi uyandıramadığım zamanlar oldu benim normal doğum yapmama rağmen sütüm geç ve az geldi bu süreçte 1şırıngayla 2 saatte 1 besledim sarılık olmadan atlattık şükür
elca Benim oğlumda çok uyuyordu meğer sarılık olmuş o zaman haberim yoktu o yüzden emin olmakta fayda var
benseninanonim sarilik yuzunden oluyor benim kizim 11 gunluk sarilik baslangici oldu cok uyuyodu ve cok zor uyandiriyodum simdi sariligi azaldi cok sukur
Bebegimm1 nazlicananinannesi yeni doğan bebek uyanık olmaz genelde sürekli uyurlar ama siz uyusada beslemeniz gerekiyor bezine bakın çiş durumu nasıl yapıyormu yapmıyorsa sarılık yükselebilir
Cazsu_61 nazlicananinannesi yeni doğanlar ilk 10 gün hep uyur beslemek için kaldır ki sarılık olmasın sık besle sonra uyusun bırak zaten uyumalı sadece besle uyuk gayet normal sonra aclilacak 10 gün sonra hiç uyumucak
kardelen1209 nazlicananinannesi Biz 20 gün boyunca uyandirip emzirmek icin neler cektik yapmadigimiz sey kalmadi sarilıgı vardi bide üstune gögüs uclarım hep yara olmustu neler cektim neler sen uyandirip emzir devamli altıni aç koltuk altini ayaklarinin altini gıdikla uyansin
Elif337798 Gözlerinin içine bak beyaz kısmına sarılık olabilir sen sıksık emzir derim genede ne olur ne olmaz yada küçük bebek uyumak istiyordur kızım dört ay çok uyudı sonradan hiç uyumuyor lar bil