Merhaba 2 ay olucak doğum yapalı ilk gün kayınvalidemler benle çok uğraşıp kavga ettiler normal doğum yaptın kalk odanı süpür yok neden suratın asık sen oturdun yemeklerini ben yaptım diye eve ilk gün tıka basa misafir çağırdı bir dakka uzanıp dinlemedim bende çok büyük kavga ettim dayanamadım ve o gün bugündür konuşmuyoruz ama işte olan benim sütüme oldu sitresten üzüntüden bebeğim memeyi tutmadı süt yok diye hala daha tutmuyor biberona alıştı bi ara çok sağım yaptım 30 cc 60 cc görmüştüm sonra birden o da gitti yılmadım pes etmedim almadığım yapmadığım şey kalmadı son günlerde göğüslerimde doluluk hissediyorum elimle sıkıyorum damla damla geliyor sağımla çıkmıyor yani sütüm yok mu var mı anlamadım ne yapmam lazım bebeğim emsin çok istiyorum memeye geldiğinde çığlık çığlığa daha çok küçük anne sütü alsın istiyorum psikolojim çok bozuldu :(ben mi yanlış sağıyorum yoksa sütüm kesildi mi gerçekten