rabiab İshali 4 gün sürdü yani o yüzden poposu iyileşmedi bir türlü. Ben anlamadım daha önce yediği şeyleri bile poposundan çıkıyordu eritmemiş midesi . Neyse susam vermeyeceğim zaten. Ama kakaolu kek yemişti çikolata alerjisinden çok emin değilim