Kızlar bebeğime geçen haftaya kadar 60 cc mama veriyordum bu hafta 60tan sonra ağlamaya başladı 90 verdim çok iyiydik ama son iki gündür 90la da doymuyor ekstra 30 yapıyorum öyle rahatlayıp uyuyor bu normal mi çok mu anlamıyorum da napıcam biliyorum 🙈 zaten maksimum 3 saat dayanıyor sonra ağlamaya başlıyor..