seher178 Kızlar okadar soru sordum bı kişi bile yazmıyor uylamadami sıkıntı var anlamadım eskiden böyle değildi
bisenakillisinzaten seher178 soru sorduktan sonra üste çıkması için mutlaka kendi posunuza yorum yapın ya nokta Koyun boş yorum atın
tineanigra seher178 kendi postlarınıza yorum yapmanız gerekiyor ki etkileşim olsun üste çıksın ayrıca son postunuzda yorumlaşan olmuş onlara bir cevap verseydiniz derdinizi yazsaydınız yine etkileşim olurdu ve postu gören sayısı artardı
Ozooo seher178 üste çıkması için postunuza yorum yapabilirsiniz , annemlerimiz bazı sağlık postlarına fikirleri olmadığı için yorum yapamayabilir 🌸
elbay53 O kadar çok post açılıyor ki..sürekli yorum yazmalısınız gorunmesı üste çıkması için..naçizane fikrim
tineanigra seher178 evet işte yorum yapmadığınız için altta kalıyor. Nokta bile koyup yorum yapsanız üste çıkacak. Post açıp beklerseniz öne çıkmıyor çok yorum alan postlar oluyor hep anasayfada