kirmizicicek Kızlar bebeğim yoğun bakımda sarılıktan sonra sodyumu yükselip kalsiyum magnezyumu düştü nöbet geçirdiği için yatıyor ana altında başka bir sebep var mı diye araştırıyorlar başına böyle bir şey gelen oldu mu ? Birde ne olursunuz dua edin başka bir problem çıkmasın sadece bu eksiklikten kaynaklı olmuş olsun lütfen bizi de geçirin duanızda Allah kimseyi evladı ile sınamasın 😔🤲🏻
mavi176_ Allah şifa versin kalsiyum eksikliği çok önemliymiş bize de doktor bir kere kalsiyummu ciddi oranda düşmüş havale geçirmemesi büyük şans olmuş demişti bebeğinizin, bence başka birşey çıkmaz Allah’ın izniyle