Demett_k eylülden bu yana goguslerimde bir ağrı var ama 2 saat sağ gogsumse 1 saat sol göğsüm ama koltuk altlarim sırtıma vurun bir ağrı sürekli ellerim memelerimdeydi en sonunda gittim doktora ilk elle muayene etti bişey yok dedi sonra ultrosona girdim sol göğsümde kitle gördü ama her kadında neredeyse olan biseymis ama bir çoğu muayene olmadığı için bilmezmis yinede her sene bı kontrol için gitmekde fayda var tabi neyse çok şükür bişey çıkmadı doktor ağrıyan ve acıyan memeden korkmaniz gerekmez dedi ama ele bişey geliyorsa o sıkıntı dedi yinede bence doktora muhakkak git ağrım boyun düzleşmesi ve boyun fıtığından olabilir dedi ama daha gidemedim bu arada ara ara yine agriyo kafaya taktikca psikolojikmende çok kotu bı git en azından için rahat olur