biradamavisi Kızlar kulağımda nabzımı duyuyorum resmen ama güm güm tansiyonla ilgili bir problem yok. Çok rahatsız edici beynim zonkluyor gibi bazen. Birkaç gündür yoktu bugün tekrar başladı. Yaşayan var mı?
LaraCroftTombRaider biradamavisi Ay hiç sorma 3 yıldır çekiyorum 😩 1-2 yıl önce kbb ye gittim hic bi sorun görmediler hiç geçecek gibi değil maalesef
onefinemom biradamavisi Hamile iken 9 ay çektim bu durumu, tansiyon sorunum yoktu, kbb de bir şey yok dedi. Geçti doğumdan sonra, bazen hiçbir sebebi olmayabiliyor 🥲 kbb ile bir görüşün ama önce görüşmediyseniz, kir biriktiyse tıkanmış da olabilir
Aklimideliricem Kulak enfeksiyonu olabilir belki yada zarla ilgili bi durum felan olabilir kulak buruna bi görünsen?
biradamavisi Aklimideliricem . Özel hastaneler uzak ilçemizdeki devlet hastanesine de randevu bulmak çok zor
biradamavisi LaraCroftTombRaider Hadi ya. Stresli bir insan mısınız peki? Acaba stresten mi diyorum ben. Yoktu böyle bir şey bende yeni başladı
biradamavisi onefinemom evet randevu bulmaya çalışacağım. Çok sinir bozucu bir durum ya hamileyken zorlamıştır sizi.
onefinemom biradamavisi evet öyle gerçekten, özellikte eğilip kalkarken daha kötü oluyordu fenalık geliyordu artık. Ama bir anda geçiverdi çok ilginç