durusmother Oznur23erkan ben vicco aldım spor ayakkabı gibi şekli rahat yürüyor kaliteli de su geçirmiyor sıcak tutuyor
Asyaveannesi04 Oznur23erkan Ben mangodan içi yünlü kar botu gibi bot aldım geçen sene bu sene numarasını