_banuu0 Kızlar bebeğim 16 aylık yeni dogdugunda hiç bu sorunla karşılaşmadım ama şimdi saçını bağlarken fark ediyorum saçında konak var ince dişli tarakla tariyorum geçmesi için. Sizin onerebileceginiz başka seçenekler var mı ?
ilknur26_ Biz dede var ağustos 3 doğumlu zeytinyağı sık duştan yarım saat önce kabaracak sonra tara canım bir saat bekletirsen daha iyi oluyor bir daha olmaz