PamukPrensesannesii SalEz Oyun oynamaya vaktim yok. Çocuk doğana kadar pubg oynuyordum ama. Fırsatım olsa gene oynarım 😅
Aklimideliricem Call of duty ve 101 eşimle oynuyoruz hayday kendim oynuyorum 😂😂 bazen kelimelik indirip oynuyorum boyama oynuyorum sjsjjs çok sık silip başka bişey yüklerim 😂
SalEz Aklimideliricem hayday bende oynuyordum ama sıkıldım artık angry birds oynuyorum birde 101 başka yok onlarda kızım uyuyunca oynuyorum
dilara_0 Royal match oynuyorum bende boş zamanlarımdaa. Pubg oynuyorduk eşimle ama iki çocuk olunca baya zorlanıyorum vakitten dolayı ama az daha zaman geçsin yeniden başlayacağım 😅
gamze1806 Ne eşim ne ben hiç oyun oynamadik telefonda. çocuklara xbox aldık konsolu açmayi bilmiyor eşim daha, ben açiyorum araba yarişi oynuyorum 😂
suheyla92 SalEz asiri hayday bagimlisiydim baya gelismis ciftligim vardi mahallem vardi surekli gorev yapiyodum yapmayana kizip mahalleden atiyoduk 😂 ama su an kendime bile vaktim yok ne oyunu sildim coktan
SalEz suheyla92 hayday oynuyordum bende 55 leveldeydim sonra bir iki kere görev yapmadım diye mahalleden attılar bende sildim
bisenakillisinzaten SalEz oynamıyorum önce happy kidse giriyorum ordan happy mom a sonra oradan tekrar happy kids e girip vakit geçiriyorum dnjsnsn