Bebeğim 17 aylık ve dogdugundan beri kabız bir bebek , ne yaptıysam geçiremedim ama aslında konu bu değil , ingilterede yaşıyoruz ve burdaki sağlıgın pek iyi olmadıgını çogunuz bilir , bebeğim bu aralar koyu yeşil kına renginde kaka yapıyor , internet araştırmalarım pek hoşuma gitmedi ama aranızda bu durumu yaşamış biri varsa bana yardımcı olabilir mi çok endişeliyim 🙏