Sürekli kaynatmanıza ne gerek var ki kullanım kılavuzunda bile böyle bir kullanım şekli yok ki ben ilk aldığımda kaynattım sonra zaten hergün evde çay demlemiyor muyuz ki hepimiz çaydanlıktan hergün kaynamış su tutuyor öyle veriyordum oğluma bu şekilde yapabilirsiniz nacizane benim önerim bu