Merhaba Kızım 4 buçuk aylık…son 1 haftadır sürekli bağırıyor huysuz uykuya direnme..yani ağlar gibi değil ama sanki bağırıp söyleniyor..🤦🏻♀️dönmeye başladı dönünce sırt üstü olmak istiyor🤦🏻♀️oturmaya başladık ufaktan sonra ayağı kalkmak istiyor 😀bilmem ki anlatabildim mi sizinkilerde böyle mi..🤦🏻♀️